tisdag 11 september 2007

Idag sänder vi!

Studio Cocktail mellan klockan 13:00-15:00. Be there!

11 kommentarer:

Anonym sa...

jag har ingen aning om i fall det funkar här där jag bor, men jag hade faktiskt redan tänkt tanken att lyssna!

kul att se er igår!
vill återvända idag igen..

Anonym sa...

meh! error syncing, vad drygt. Jag som smitit hem från jobbet och allt(kanske inte av den anledningen, men ändå..)

Anonym sa...

Sara, du är duktig på att läsa nyheter!
Är det något jag förstått om radio efter mina år på Ädelfors så är det att det är en konst att läsa nyheter.
Och du behärskar den..

Hälsa Freja att jag gillade hennes dialektkrönika, men framför allt klippreportaget men alla möjliga fölks uppfattningar om dialekter

Anonym sa...

Ha! jag löste det till slut.. och nu vet jag hur du låter också.. *ler finurligt*

Pearl sa...

M: Kul att du tittade in, både här och på vår radiolänk :) Tack vad gullig du är. Jag var rätt nervös, men det tog sig efter fyra nyhetspresentationer! Jag hälsade Freja, hon log!

Slusk: Haha, hur lät jag då? :P

Anonym sa...

Jaadu.. inte riktigt som jag förväntade mig.. fast det kanske är skillnad på radio-Saras och vanliga Saras röst?

Pearl sa...

Slusk: Vad hade du väntat dig då? Jo, en visst skillnad. Jag är inte så entonig och tråkig annars!

Anonym sa...

Ptja.. röstmässigt lite ljusare och dialektalt lite hässleholmskt..

hehe jag är helt övertygad om att du är så monoton nu ju ;)

Pearl sa...

Slusk: Låter jag inte Hässleholmsk, eller vad?

Haha!

Anonym sa...

njae.. jag uppfattade inte det så iaf.. men jag kan ha fel(det har hänt förr och kommer hönda igen, men berätta det inte för nån)

Pearl sa...

Slusk: Jag har fått höra att jag inte är så skånsk i dialekten om man jämför med andra! :P