torsdag 20 december 2007

Gudarna ska veta..

Alltså, att komma i kontakt med EN Applebutik är ta-mig-på-tvären inte det lättaste. Man får trycka i siffra efter siffra för att komma rätt, och när man väl är på god väg säger en datoriserad röst "detta samtalet kan kommas att spelas in.." Jaha tänker man då, vrider på sig och klickar telefonrösten i örat. För en väntetid på tio minuter plus att samtalet ska spelas in, det har jag varken tid eller lust till..

Men jag behöver ju för fan hjälp nu, och vad ser jag på hemsidan? Jo ta-mig-på-tvären-en-gång-till. Jag har bara ett års reparationsgaranti. SUG MIN...!

4 kommentarer:

Anonym sa...

...kuk? :)
tack men nejtack.

Pearl sa...

Slusk: Jag blir bara uppretad av sånt nonsens som ETT ÅR, brukar det inte vara två?

Anonym sa...

Vad har du fått för problem då?
Är det maskinellt fel så kan du alltid säga att det funnits där från början och häva att det då är 3 års reklamationsrätt.
Dock måste du då kunna bevisa att felet fanns där från början.

Pearl sa...

Dampen: Sladden glappar. Eller alltså, jag skulle ladda min macbook och då fungerade plötsligt inte sladden längre :( Köpte kitet i Augusti förra året. Så jävla värdelöst.