onsdag 21 maj 2008

Ursäkta... vad är klockan?

Jag håller fortfarande på med mitt slutarbete, radiodokumentären. Fast jag tvivlar.. tvivlar på om den kommer bli så jävla bra som jag har outat innan. Det är ju det att jag inte tänkte på alla miljöljud för vi satt mest.. stilla. Visst kunde jag tagit samtalen till och från huset där vi gjorde intervjun, men det blev liksom inte.. av. Så nu står jag där (eller sitter för tillfället då borden är höj & sänkbara) med en fånigt leende och en suck i mitt hjärta. Lite sådär som Bambi på hal is... Det är ju bra mitt jobb, det är det... men miljöljuden borde finnas där så det inte blir ett personpoträtt istället. Sen är jag så jävla bra på att jämföra mig själv med andra. Trycka ner mig själv totalt och nästintill ge upp emellanåt. Meeeen.. Sara fixar't. Tror jag.. nog? Klockan är ju trots allt bara barnet, och jag har hela onsdagen + natt på mig. Det gåååår nog. Tror ni på mig?

Inga kommentarer: