lördag 28 juni 2008

Det regnar män!

Står i Lunarstormtältet och chillar med besökarna. Hittills har vi haft väldigt bra väder och solen har lyst på oss, nu lyser den dock bara med sin frånvaro och regnet har tagit plats. Men det är chill ändå, det behövs regn och som ni vet.. efter regn kommer sol. Tidigare idag träffade jag på grabbarna i Neverstore och fixade så de kunde signera en Lunarstormtröja, den ska vi senare lotta ut till någon förhoppningsvärt glad vinnare. Jag bad de titta inom vår Brusbar och chilla innan efterfesten ikväll. Neverstore, Sugarplum Fairy, Teddybears STHLM och Håkan Hellström kommer nog äga kvällen. Det kommer bli bra, riktigt jävla tokbra. Bilder kommer upp inom kort och ja... Ni som har Lunarstorm kan alltid titta in på min klubb Peace&Love och checka vad som händer på festivalen. Eller kanske min bilddagbok där jag heter precis som här.. luxuriouspearl. Puss!

Inga kommentarer: