onsdag 25 juni 2008

Rätt - och lätt?

Jag kan verkligen inte packa en väska. Varje gång jag ska ut och resa, oavsett om det är ett dygn eller flera så packar jag ner alldeles för mycket i resväskan. Min hjärna säger att jag kan-faktiskt-behöva-den-där-fantastiska-little-black-dress eller kanske pennkjolen tillsammans med en randig body. Eller varför inte min nya satinjacka från Gina Tricot och mina asheta Gladiatorsandaler? Jag har många favoriter och vill inte att någonting i min garderob försummas och känner sig bortvalt. Ni tänker att den tjejen har på tok för mycket tid över att gräma sig över klädesplagg, och det kan väl hända men jag står i alla fall för det. Hellre en fulproppad garderob (med kläder däri') än att ha lik däri'..


Så istället för att göra som mamma sa, packa lätt, gör jag det jag själv vill... Packar rätt - och fett!

Peace & Love. Två dagar kvar.

Inga kommentarer: