söndag 17 augusti 2008

Kan man förändra människors syn på saker och ting?

Jag älskar att hålla mig uppdaterad om vad som händer i världen. Hittills har jag spenderat varje morgon och kväll med att uppdatera mig om allt som har hänt. Ikväll var inget undantag, förutom att denna gången hittade jag en nyhet som tog hårt i hjärtat. Björnar i Kina som plågas för att tappas på galla till potensmedel. Jag blir så ledsen, men framförallt väldigt arg. Hur kan man göra något sådant? Tog deras bankgironummer direkt och satte in en liten men betydelsefull summa (då lönen inte kommit ännu) för att visa var jag står. Hellre slappa kukar än djur som far illa över människors egoism.

Du kan också göra skillnad.
Postgiro 26 22 49-6

2 kommentarer:

Anonym sa...

I så fall: FLER SLAPPA DASAR ÅT FOLKET!

Pearl sa...

Carolina: Yes. Det finns ju dildos i nödfall ;)