söndag 3 augusti 2008

This week

Jag har lämnat Hässleholm för några dagar för att umgås med familjen i Yngsjö där vi har vår stuga. Kom hit för några timmar sen efter att ha sovit bort halva söndagen där hemma. Värdelöst. Jag går runt som en zombie i veckorna och gör ingenting. Tur att man har familjen på 40 minuters avstånd. Om en stund ska vi titta på No Country For Old Men och käka nachos. Mums!

Imorgon beger vi oss ner till Österlen för att besöka Kiviks Musteri. Det ska handlas inför hösten, vintern och våren. Massa massa juice blir det och säkerligen en hel del sylter och krämer också. Om vi hinner ska vi även inom Tomelilla för att besöka Hasse&Tages Museum, mamma har det på önskelistan så vi får försöka få hennes önskan uppfylld.

På onsdag kickar festivalen igång hemma i Hässleholm så tills dess lovar jag att vara tillbaka. Det blir party, flottig mat och en hel del rödvin. Och pannkakor, det har jag blivit lovad av Robin :) Mums, jag längtar redan!

Inga kommentarer: