tisdag 22 maj 2007

Burn baby burn

Tänkte bara dela med mig av en av mina personliga favoritbilder. Hur lyckas en sådan som jag knäppa ett så bra kort? Herre-min-Buddha. Man kanske skulle satsa på att bli fotograf istället? Min blogg borde efter detta heta saraarriktigtoverdriven.net, kanske? Eller oserios.com?

Har förresten bokat om biljetten hem nu, kommer på fredagmorgon istället för torsdagkväll, asbakis antagligen. Utsparken flyttades fram så då bestämde jag mig för att även flytta hemresan. Visst gick jag 200 back, men det är det fan värt! Det blir även party fredageftermiddag pga Siestan! Hunnan vad jag kommer vara risig efter allt alkoholintag. Urk. Det kommer att bli en lååång helg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, beundras av de blåe ljuset. Damn it's hot that pic!

Men Sara, angående alkoholintag. Alkohol förstör hjärnceller, och hjärnceller kan aldrig förnyas. Men nu har vi läst i skolan att forskare är nära att lösa hur man kan få kroppen att bilda nya hjärnceller, så när vi är runt 50 och behöver dessa så finns de säkert där. Drick på :)

Pearl sa...

Carolina: I kniw, jag är fan riktigt stolt, proffs nästa? Alkohol dricker jag oavsett om jag blir av med hjärnceller eller ej, herregud. Jag är ju redan dumförklarad!