onsdag 16 maj 2007

[himmelsblau och galet]

Men herregud. Ska de vara så svåra att hitta en man? Jag har egentligen inte så många krav heller, så om ni sett eller hört något kan ni väl tjoa!? Se nedan för lista på KRAVMÄRKT.

*Han ska gärna ha mörkt hår, som i brunt eller svart.
*Ögonfärg kvittar egentligen men jag faller för himmelsblå och mörknougat.
*Humor är ett krav, fånig sådan.
*Skön stil, absofuckinlutely. Typ rock, indie eller popstuket? Ja ni vet tajta jeans och skjortor, eller kanske ett snyggt oversize linne som matchar de små taniga armarna?
*En djup sida skuttar jag jämfota över. (Marijah, visst hette det jämfota och inte GEMfota?)
*Lika musiktokig som jag?'

Nejmen herregud vad jag låter rå-hård. Vi låter den listan vara.. oläst, eller typ. KRAVMÄRKT är ju helt enkelt för mycket för folk just nu. Men OO-OM du nu känner dig råträffad så vet du var jag finns (:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Små taniga armar?!
Eeeuuhh... Muskulösa karlar ska de' va!
=)

Anonym sa...

Jag säger som Maja, en kille med taniga armar går fetbort! Eueeh...

Pearl sa...

Maja: Meeen, lite muskler är snyggt, men för mycket är då ingen höjdare eftersom senigt och tanigt är hett, HAHA.

Angelica: Muskler är snyggt, men inte för mycket så det blir Arnold Schwarsnegger stuk (eller hur det nu stavas, orka kolla upp!)