fredag 30 november 2007

"Jag kommer känna det som att jag har snott bilen..."

Pratade med min kära vän Elinore idag efter hemkomsten till Skåne. Jag saknar redan Holsbyfolket :)

Elinore klarade uppkörningen idag och jag kan säga att jag har varit fruktansvärt nervös i henne ställe innan jag visste hur det hade gått. I telefon sa hon att det kändes konstigt att nu få köra själv, och om hon skulle ut på vägarna ensam skulle det kännas som om hon hade knyckt bilen. Härlig känsla? Grattis i vilket fall!

Så om två veckor drygt blir det kanske en roadtrip till Stockholm då vi ska lämna hennes pojkvän på ett flyg till Paris. Vi lovade att ställa upp som sällskap och jag älskar att åka bil, gärna med skön musik dunkandes i högtalarna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej :D

Här är allt bra, och julheadern är på plats så i min kropp har julkänslan infunnit sig haha. Bakade lussekatter igår och mamma gjorde gröt idag, så nu är jag på G.

Usch ja, alla julklappar som ska handlas blir ett ekonomiskt problem haha. Jag har inte börjat än. Men jag vet det mesta som jag ska fixa. Är du i Hässleholm nu? Ska till IKEA i morgon och sen på kalas, sen vet jag inget mer. Hör av dig om du lider av tristess på söndag eller nått haha. Kram kram

Anonym sa...

Haha, så brukar det bli. Och i morgon kan jag inte alls, är upptagen från morgon till seeen kväll.

Praktiserar ni nu? Fått reda på din plats än om det blev Sthlm än? Jag funderar på att plugga där efter sommaren, bara en termin. Men bara så att man pluggat någon annan stans är Krstd och Lund haha :D