fredag 9 november 2007

Vittnesmål.

Alltså. Jag blev kallad som vittne till Tingsrätten, precis som jag trodde.

Vi var påväg hem en sen eftermiddag i Augusti för att anordna fest hemma hos mig, då dök han upp från tomma intet och försökte köra om. Allt gick så fort och det slutade i en rejäl smäll som ekade över området. Vi hade änglavakt och klarade oss centimeter ifrån en ordentligt-jävla-krasch, deras bil blev dock totalkvaddad. Så i december ska jag vittna mot snubben som nästan kostade oss livet. Det gör rejält ont i magen bara jag tänker på det. Åtalspunkterna gäller grov olovlig körning eller olovlig körning. Han ska åka dit så det bara smäller om det, för det han gjorde och hans jävla bortförklarningar fungerar inte i längden. Punkt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till, eller hur man ska säga.. äh du fattar säkert! håll ryggen rak iaf!