torsdag 8 november 2007

Long time no seen.

Min blogg suger. Verkligen. Jag hinner inte med den. Det är en slags baby som kräver all slags uppmärksamhet, men jag klarar inte av det. Skolan tar för mycket tid, likaså privatlivet bortom denna plats. Dock kan jag väl ge en kort info om vad som hänt i mitt såkallade liv..

*Har nyss kommit tillbaka till skolan efter lov. Känns både bra och dåligt. Är inte helt frisk men ska överdosera nässpray så jag ska nog klara mig. Haha.

*Vi besökte SVT/SR Göteborg idag. Mycket trevligt att få se journalister in action, alltifrån de som jobbar med Krister på P3 till Uppdrag granskning och Filmkrönikan på SVT. Vi besökte studion, teknikrummen och makeuplogen. Ja allt som fanns. Helt otroligt vad mycket de fick plats med på tre våningsplan. Vi fick till och med se loungen där artisterna oftast håller hus när det spelas in exempelvis "Dobidoo". Mysigt. Besöket varade i tre timmar och avslutades på deras restaurang med utsikt över havet!

*Fick veta att jag antagligen kommer vittna i rätten under december pga bilolyckan jag och min vän var med om i somras. Inget jag längtar efter men tyvärr är det något vi är tvingade till. Jag våndas. Jag har förträngt det mesta för jag mådde psykiskt uselt ett bra tag därefter. Vi får se hur det går.

Nu ska jag försöka sova, det har varit en lång dag.

Inga kommentarer: