söndag 2 mars 2008

Att smycka sin kropp

Sitter och tittar på Miami Ink just nu och fascineras över vilken otroligt duktig konstnär Kat Von D är. Jag har totalfastnat för serien och vill bara ha mer. Jag kan tycka att sålänge det passar personligheten så är det otroligt vackert med tatueringar, bara man inte överdriver det hela. Kat Von D är helt fantastisk i sina utan att det blir för mycket. Jag är faktiskt riktigt sugen på att skaffa en. Jag har alltid varit sugen på en stjärna, gärna vid handleden. Men jag är även inne på mycket färg, helst små roliga figurer över hela armen. Men det kan nog ta jävligt lång tid innan jag väl bestämt mig. Jag menar, det är ju en tatuering, inte en piercing som lätt går att ta bort. Eller hur?

2 kommentarer:

Anonym sa...

äsch då..bry dig inte om hur mycket pengar du lägger på tidningar..tänk att du har investerat i dyrgripar =)
kram!

Anonym sa...

Tattoos is the skit. =)
Problemet är att har man väl börjat knarka tatueringar så är det svårt att sluta innan man målat halva kroppen =P
Ett råd jag vill ge är att göra nåt som är Du och inte bara nån trend(exempelvis tribal i svanken eller stjärnor på insidan handleder).

Hoppas du luskar ut nåt riktigt bra iaf =)