måndag 24 mars 2008

Dance like you never done it before!

En av alla partybilder från lördagens förfest innan Björksäter. Vi hade samlats hemma hos Frida för att festa till det ordentligt under påskhelgen. Alla drack sprit medan jag drack Coca Cola. Som vanligt flippade folket ordentligt. Jag blev slängd likt en vante i sängen fleeera gånger om av Niklas och Johannes. De hade kommit på ett jävligt äckligt partytrick. Det gick ut på att slicka på fingrarna och stoppa in dom i någon annans öron. 


Fy fan vad jag skrek, det var ju öron-antastning så det skvätte om det! Uh, jag inbillade mig att jag fått någon hemsk könssjukdom i öronen och hade konstant kli hela kvällen ( I ÖRONEN JA, INGEN ANNANSTANS!)... De gjorde samma sak mot både Therese och Frida. Resten av kvällen blev det Robotize-dans (den enda dans jag är proffs på) och Björn Gustafsson-dans (okej, den kan jag också, så jag ljög inom den första parentesen).. Ser ni Johannes på bilden? Han är bäst på BG-dansen. Se och lär kääära ni! Äntligen ser folk mig med andra ögon, jag har alltid tok-tönt-dansat och nu får man äntligen credd för det, haha ;)

Nu ska jag packa väskan inför hemresan (eller hur man vill kalla det) till Stockholm imorgon. Jag ska försöka att resa lätt, det är lika bra. Och efter påskhelgen ligger jag plus, minus på kontot. Bra jobbat Sara! Tack för påskpengarna Mamma, Pappa, Mormor, Farmor & Farfar.

Inga kommentarer: