onsdag 5 mars 2008

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram..

 eller ska jag säga glider? Haha. Idag var jag och gjorde BW på Taras Hudvård. Det var inte så farligt som jag hade föreställt mig, inte alls egentligen. Visst kändes det konstigt att ligga på en brits med benen isär.. framför någon man inte känner, men det är något man måste klara av. Vill man vara fin får man lida pin, som jag fick lära mig som liten. Tror dock inte att mamma syftade på BW då... 


Det gjorde inte direkt ont när jag låg där, men nu känns det ordentligt. Jag kör.. inga underkläder ikväll. Ha!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Brasilian Wax? Häftigt! Vore nåt för mig nu. Ser knappt att raka längrre för magen är i vägen, haha :P

Pearl sa...

Maja: Ja, men det svider lite nu i efterhand. Stackars dig, pojkvännen kan kanske hjälpa till, i duschen? ;)