lördag 15 mars 2008

Crazy Shit

Jag skulle lägga bloggen på hyllan ett tag, men det kom så roliga saker däremellan. Idag fick vi fribiljetter till förhandsvisningen av "Om Jerusalem", en riktigt bra pjäs som spelades på bryggan på Kulturhuset. I publiken satt inga mindre än Andreas Wilson och Marie Richardson


Därefter skulle vi hyra film och drog oss mot Odenplan, men där Videomix en gång låg fanns ett nytt ställe.. trodde jag. Så vi letade vidare och råkade av en slump gå förbi Intiman där Footloose kör hårt med Måns & Co. Ett par i 40års åldern erbjöd oss deras biljetter då de inte fann musikalen speciellt bra och de tyckte att den skulle passa oss bättre eftersom vi var i rätt ålder. Så vi tog emot mest för att jag så länge tjatat på Lubna men även för att göra kvällen längre. Visst var det endast andra akten men man lyckades följa med i handlingen ändå och musiken var riktigt bra. Min stolsgranne tittade dock jääävligt konstigt på mig då jag satte mig, de kanske undrade hur en 40+ gubbe förvandlades till en het 22åring på tio minuter? Haha! Värt kvällen. Innan vi drog hem såg vi självaste Måns himself skriva autografer till några fans utanför SevenEleven, sött, det gjorde nog deras kväll...

Celebrity Spotting Tors/Fre

Förutom alla artister/skådisar vi såg i pjäserna vart det..
Tommy Körberg (jag krockades nästan med lill-gubben)

1 kommentar:

Anonym sa...

På tal om Marie Richardsson; Tre kursare i min litt.vet-kurs har kommit mig rikigt nära. Den ena är barnvakt åt tre barn, och barnens föräldrar? Jo, Marie Richardsson och Jakob Eklund.

Det du!