onsdag 2 juli 2008

Du är glad i kopplingen.

Idag har jag varit på körskolan och tagit ännu en lektion, senast jag tog körde bil var i januari... Fatta att jag var var nervös inför dagens lektion, inte konstigt att det gick som det gick heller. När jag körde senast gick det skitbra, jag verkligen gled fram och kände mig så jävla peppad, men idag kändes det som att vara tillbaka på ruta ett. Jag hade för bråttom när jag växlade, jag var alldeles för glad i kopplingen och ibland glömde jag helt bort att blinka. Åh jag blir så arg på mig själv, det som gick så jävla bra innan. Tur att jag har resten av sommaren på mig att öva öva öva, för jag hoppas på att innan året är slut ska jag ha kortet i min hand, jag är ju trots allt klar med allt annat... Peppa järnt nu, på fredag kör jag igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du klarar det!
Jag körde över 20 lektioner när jag tog körkort... minns hur förbannad man var på sig själv när man glömde sånt som att blinka t. ex, för man VET ju att man ska blinka, men så gör man inte det ändå!
Lycka till i morgon!