onsdag 23 juli 2008

Gäsp!

Jag är konstant trött hela tiden, eller nästan i alla fall. Det är någon slags biverkan av att inte ha ett jobb i veckorna, man blir totalt förslappad och det är fan inget roligt. Jag saknar att få jobba, saknar att ta i ordentligt - och av den anledningen vara trött på kvällen. Jag saknar att tjäna pengar och framförallt saknar jag känslan av att känna mig vuxen. Det känns som om jag är tillbaka på barnstadiet nu man är tillbaka i flickrummet hemma hos föräldrarna. Total jävla hjälplöshet. Nu önskar jag mest i hela världen att jag ska få ett jobb... och att dude ska höra av sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man får inga jobb - man tar dem.
Kämpa på!

Pearl sa...

M: Nej det vet jag, men jag har sökt en hel bunt och inte ett endaste. Jag börjar bli trött på det... :(

Saknar dig vännen!

Anonym sa...

Ett tips: bli gravid!
Jag lovar dig, då kommer du inte att ha några problem alls med att gå hemma i veckorna, haha...=)

Själv går man här, dag ut och dag in, och bara väntar... 8 dagar kvar nu!