torsdag 10 juli 2008

Vänskap, en hälsorisk.

Jag är mätt, sådär äckligt-jävla-proppmätt. Det är inte nyttigt att träffa vänner, det är en hälsorisk. Idag umgicks jag med Frida. Vi drog in till Kristianstad (efter en shoppingrunda till hennes fördel i hemstaden).

Det är farligt att följa med en vän som smakråd när man själv inte har pengar. Jag hittade verkligen allt jag har sökt efter... chinos, en kort skinnjacka och en ascool tubklänning med dragkedja, en annan kort svart jacka, ÅH!

Det är jobbigt att vara shopoholic.
Fruktansvärt.

En timmes "shopping" och nu har jag men för livet.
Typ.

Kristianstad var rätt chill trots att Kristianstadsdagarna just nu är i full gång. Vi satte oss på Trendie för att äta. Till mat blev det en nachotallrik. Efter detta blev det dessert, mjukglass och en chokladboll. Jag skulle nog aldrig tagit både och. Kanske inte ens något. Nu är jag kräkmätt, jag rapar en blandning av jalapenos och choklad. Smarrig blandning eller hur?


Inga kommentarer: