tisdag 1 juli 2008

Livet är underbart

Till viss del, men resten är endast ironi. Jag var inne och kollade mina transaktioner efter hela Peace&Love-vistelsen och det visade sig att jag låg -700 (mer eller mindre) på kontot. Hur gick detta till egentligen? Visst jag pungade ut en del på öl där uppe, och mat.. Men resten? Jag måste börja skärpa mig och skriva upp allt jag gör. Jag testade på det i en månad och det gick riktigt tokbra, men sen kom Tjeckienresan och alla uttag på vägen, så då gick det åt helvete. Kanske borde börja föra bankbok igen?


Åh åh åh, nu kom jag på det. Jag betalade resan dit och hem då jag senare skulle få dessa tillbaka av Lunarstorm. Nästan tur det för annars kunde det gått riktigt illa med både mobilräkningar och annat. Tills dess säljer jag mitt gamla liv (och det som inte riktigt var min stil) på Tradera.

Inga kommentarer: