söndag 15 juli 2007

Dirty Harry

Jag tog en välförtjänt paus från blogger för att umgås med vännerna under helgen som passerat (fortfarande pågår). Harry Potter var mycket bättre än alla kritiker säger, dock satt jag bredvid en typisk tonåring med stripigt långt hår och svettlukt som inte är av denna värld. Därav var mitt biobesök mindre trevligt, det som kompenserade allt var i alla fall Radcliffes utmärkta skådespeleri. Damn vad han har gått och blivit hunkvarning! Jag vill bara ha mer. Nu ska jag kränga det sista av en god mandeltårta, uh illamåendet sitter i matstrupen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Eueeh, vilken äcklig bild. Hoppas verkligen att den är fejk.

Pearl sa...

Angelica: Det är just det jag hört att den inte är. ;)

Anonym sa...

Oh my god.... I så fall lär han få dras med den där bilden i döddagar! =p Mycket passande rubrik "Dirty Harry". =D

Pearl sa...

Angelica: Den kommer ifrån en pjäs han gjorde i London i våras, där han biffade till sig för rollen. Tror inte han bryr sig om nakenbilder, han kan ju tillomed tänka sig groupies har han sagt, sålänge de inte kallar honom Harry Potter.

Anonym sa...

va är det han? håller med att han blivit snygg!

Pearl sa...

Emelie: Visst har han! ;)

Anonym sa...

HUr gammal är han nu? är han ite typ som oss eller nått år yngre(som vera) haha

Pearl sa...

Emelie: Han fyllde 18 för någon vecka sen läste jag ;P Skinka på småkids?