tisdag 24 juli 2007

Pearl Simpson

Jo det är bannemig jag. Hittade en kul sida hos My där hon hade gjort sin egen Simpson. Jag blev ju väldigt nyfiken eftersom jag tidigare bara gjort South Park figurer så visst provade jag! Och resultatet så att säga ser ni bredvid. Håret var svårast att hitta rätt med, annars stämmer både skor och byxor till min egna stil.

Jag har långtråkigt, mycket på grund av vädret. Sluta regna för bövelen, jag skulle ju ut och promenera. Bah! Vad gör man en regnig tisdag? Förresten, här kan ni göra er egna figur.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack tack tack!
Jag kommer sakna er och hela Ädelfors något enormt.
Jag vet att det kommer göra ont

Kram!

Pearl sa...

M: Kom och hälsa på! Annars blir saknaden för stor.

Anonym sa...

ah,det var ju jättesvårt att spara ner.Min avatar som blev så fin...

Pearl sa...

JensOscarsson: Men tryck på printscreen ;)