söndag 22 juli 2007

Rain on my shoulder

Okej, idag regnar det extremt mycket! Men trots detta har jag hunnit med både det ena och det andra. Först efter att ha lagt mig klockan fem imorse så vaknade jag runt två i eftermiddags. Då vankades det lunch. Några få timmar senare körde jag bil för tredje gången denna helgen, och pappa blir mer och mer nöjd med mina prestationer. Göttmos! Jag får in känslan och självförtroendet kommer joggandes efter mina rundor. Det går bara bättre och bättre. Efter en 45minuters brummande körde jag till Kvantum för att proppa korgen full med frukt och grönt. Som jag tidigare nämnt är dessa fyra veckorna mina diet-veckor, eftersom jag numer står för alla inköp när familjen är i stugan. Och på tal om det så drog de nyss till Yngsjö. Regnet öser ner utanför, sånt blir jag vanligtvis deprimerad av men inte nu, inte idag för jag har Transformers soundtrack på högsta volym!

Inga kommentarer: