söndag 8 juli 2007

Det är alldeles för sällan uppdaterar bloggen, men och andra sidan är det bättre att skriva något utav mening än bara blogga för att göra det. Eller hur? Det är nu över ett dygn sedan jag var i Höganäs på ParkSommar-premiären och jag är fortfarande rätt sliten. Dock saknar jag redan atmosfären och allting runt omkring. Det var mysigt, trots den märkbara kylan jag andades in och trots att det regnat hela dagen och luggen låg fuktad mot pannan. All musik värmde mig från hjärtat och enda ner till tårna. Håller just nu på att sammanställa allting i en blogg som ska upp på lunarstorm på tisdag. Dock undrar jag hur jag ska lyckas få med allting? Vi får väl se, hoppas att folk gillar förvirrande läsning, för det är vad jag är, förvirrande men precisis när jag ska återskapa mina handlingar och tankar.

Inga kommentarer: