måndag 14 april 2008

Backstreets Back Alright!!

Ikväll ska jag och Lubna åka tillbaka till 90talet genom en tidsmaskin för att uppleva världens största pojkband, BACKSTREET BOYS live på Hovet! Vi kommer att kräkas nostalgi, och helvete vad jag är exalterad även om det är typ 100 år sedan sist jag såg dom.

Då var platsen Göteborg tillsammans med min kära mamma. Då stod vi utanför deras hotell och såg deras minibussar köra ut från den gömde porten. Då var jag det enda fanet som fick en bild utanför, då alla de andra stod vid den stora turnébussen och skrek. Då stod jag allra längst fram på Scandinavium och tjoade med en hjärtformad ballong i min hand. Då kastade jag upp ett gosedjur på scen med ett hjärta på bröstet där det stod "I love you". Då var jag som lyckligast. Tonårskärlek. Det är nio år sedan, nu är dom tillbaka, det är nästan lite pirr i magen. Ta mig till kärlek. 19:30 ikväll, då jävlar!

Btw, detta klippet är fantastiskt, det är mitt första minne av snubbarna. Haha!

Inga kommentarer: