söndag 27 april 2008

Alla som inte dansar är våldtäktsmän

Okej. Ärligt talat. Jag har hört såå mycket bra saker på Grand i Kristianstad, men herregud vilket lamt ställe. Gammal musik som "Jag vill vara din Margareta", "Här kommer sommaren" och sist men inte minst... "La viva Espana". Vad i helvete? Har deras DJ fått fnatt, eller är det bara så, att mindre städers DJs har ett mindre utbud av ny... och bra musik? Herregud. Och de kunde inte ens spela favoriten "Alla som inte dansar är våldtäktsmän" för att texten inte hade något bra budskap. Eh, okej... Men det kan spelas grovt snuskig hiphop där de sjunger om sex, horor och vapen. DET går alldeles utmärkt. Suck. Jag blir så trött. Ge mig en Pepsi någon?



2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du ska ju åka dit på fredagar när det är 20+.Då är det bra ös:) På 23+ är det allsång på skansen-varning.

Pearl sa...

JensOscarsson: Jaså? Jag tror snarare att du hade varit mer hemma där på lördagar än jag någonsin kommer att bli. Men visst, får kanske testa en fredag då bland 20-