tisdag 15 april 2008

Fyra köttbullar i betyg

Jag håller inte riktigt med Jenny Seth på Aftonbladet. Backstreet Boys är fortfarande världens största pojkband och de håller sig bra solo, dock kom vi för att se dem i samlad trupp. Jag är mer än nöjd med gårdagens konsert, eftersom jag inte hade speciellt höga förväntningar. Hade inte laddat upp inför konserten precis men jag kom över två biljetter för ynka 300 kronor med riktigt bra platser nära scen, sen hade jag världens snyggast utsikt snett åt höger.


Har nog aldrig (eller på mycket länge) sett en så söt kille. Värsta pop/fashioncore/rock-snubben med mysigaste långa luggen, grå hoodie och svart jacka, och nitar i byxlinningen. Han stod med två killkompisar med samma känsla för stil, och en tjej med samma stuk. Han drack öl och stod mest rakt upp och ner till skillnad från resten av Hovet. När konserten var slut hamnade vi av någon anledning bara någon meter ifrån varandra i tågvagnen. Jag sa till Lubna att "han vill jag ha i födelsedagspresent" så fixa nummer och dylikt. Men det gick väl inget vidare och han klev av vid Slussen. The End.


Pssst. Om ni undrar över rubriken så är det som typ.. fyra stjärnor fast jag kör köttbullar, då jag vet att BSB ääälskar swedish meatballs.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är otroligt nöjd med konserten och tycker att AJ:s låt var den bästa av sololåtarna. Visst det är inte samma Bsb som i slutet på 90- början på 2000-talet. Men de har exakt samma grepp om sin publik som i alla år förutom att alla fansen är 10 år äldre! Pretto-recensioner klarar jag mig utan!(AB, EX)

Skönt att du hade det nice och även hann flirta lite! :)

Anonym sa...

Backstreet boys är faktiskt inte de största pojkbandet längre sätt till försäljning. Knappt 1,3 miljoner ex har senaste plattan bara sålt och de måste ändå ses som katastrofalt dåligt. I jämförelse med Take thats comebackalbum från ifjol som sålt över 3 miljoner ex och genererade 3 guldsinglar i Storbrittanien. Live gör de också otroligt mycke mer påkostade arangemang.

Jag va själv på hovet och de va trevligt, men de va ingenting jämfört me den magi Take that hade under konserten i london jag var på, otrolig show utöver de nya matrialet.

Nackstret boys är bra, men de blir inte bättre än bra nostalgi

Pearl sa...

Shiirii: Jag håller med dig :)

Anonym: Alla tycker vi olika. Du gillar pop-pojkar från England, jag ifrån USA. ;)