tisdag 1 april 2008

Lägg ner!

Idag när vi passerade Wayne's Coffee på Drottninggatan tyckte jag att jag kände igen snubben vid fönstret. Han såg väl rätt okej ut och sådär, så jag tittade ännu en gång... då klickade det. Det var Kjell Wallmark. Och för de som inte visste är han känd under namnet Brolle JR, jag googlade på honom och fick upp hans riktiga namn och dog av skratt. Men så i alla fall. När jag tittade ännu en gång, då gömde han sig bakom sina solglasögon och hoodie, trots att han satt både inomhus och det inte fanns någon som helst sol i närheten. Som om han vore en jävla celebrity av högsta klass. Lägg ner snubben, vem bryr sig om dig och din jävla lugg. Din musik sög och körslaget är väl det enda som ger dig den minsta lilla publicitet nu för tiden. Ha!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Celebrity spotting på sergels torg: Sten Ljunggren

Anonym sa...

Såg att du blockat mig.
Ber om ursäkt om jag varit jobbig på nåt sätt, det hart iaf inte varit min avsikt.
Adieu.

Pearl sa...

M: Madde, du är bra på det här :)

Slusk: Jag tyckte mest det var jobbigt med både bilddagboken. lunar & här. Men fortsätt gärna på något utav ställena. Jag har blockat många på lunar för jag orkar inte med folk där just nu.

Anonym sa...

haha vilken jävla diva xD
jag bara älskar din inställning dock ;)

Anonym sa...

Hahahhaha, jag som tycker Brolle (eller KJELL) är lite sexig.... :P

Pearl sa...

Anonym: Haha. Bra att någon förstår mig ;)

Maja: Tycker du? Ojoj. Har läst att han är singel. Ska jag hoppa på honom nästa gång han sitter på Waynes med sina jävla solbrillor? HAHA!

Anonym sa...

Han vill väl inte bli igenkänd där nere i "fjollträsk" :p
Förstår honom, jobbigare ställe får man leta efter.

Pearl sa...

Anonym: Haha kanske inte. Men samtidigt bor han i stan så han har sig själv att skylla! :P Han ville ju själv bli artist så..

Anonym sa...

Jag har alltid varit förtjust i "Playing with fire". Oerhört skön melodi. Texten är visserligen ganska banal, men låten går inte att motstå.

Pearl sa...

Jens: Men det är för mycket Elvis över snubben, han kör bara rent plagiat röstmässigt haha. Näe men jag har för mkt blandade åsikter!