måndag 21 april 2008

Konversation med mig själv.

13-04-08, alla sms till Lubna som satt bredvid mig på Pendeln. Framför oss sitter en kvinna med en liten bebispojke som dricker så det står härliga till!


Vilken hungrig unge. Båda brösten. han tömmer ju henne på mjölk. Haha. Hon blir ruinerad.

Han äter upp sin mamma typ. Båda brösten. Han får inte nog. Bröstfixerad och grejer. Han kommer bygga bo på Playboymansion när han blir stor. Allt för att få tutte. Nu är det tredje gången gillt. han bara skriker så drar mamman ut bröstet. Bortskämd unge!

Och han har massor av mjölk runt munnen. Han kan inte ens dölja sin bröstfixering för oss utomstående. Suck.

Nu försöker han flörta in sig hos både mig och dig för att få tutte. Han är en player. Låt dig inte luras av hans charmiga yttre.

Du är lätt bete för honom. Akta dig så han inte hänger sig i dina bröst också.

Nu skriker han ännu en gång efter tutte. Bortskämda unge. Herregud.

Inte IGEN? FÅR HAN ALDRIG NOG? Om jag vore hans mamma skulle jag ge honom ett sånt där skämtförkläde med tuttar så jag slapp ha honom hängandes från mina tuttar var och varannan minut. Hennes bröst kommer hänga till knäna innan han är ett år.

Lillgrabben borde söka hjälp för sitt missbruk.

Han är beroende. Avväjningskliniken nästa.

Rehab heter det på kändisbebisarnas språk.

Han verkar ha en fetisch för smisk också. Kolla.

Han är en kinky liten unge.

Inga kommentarer: