torsdag 21 juni 2007

Allting blir inte riktigt som man har tänkt sig

Okej, det blev inget Danmark. Det borde jag liksom känt i min högra stortå redan när jag skrev mitt förra inlägg, och slippa förklara mig varför jag inte åkte. Dock blev det dricka för hela slanten, vid 18:00 ikväll kom jag fram till att "fan, jag har ju ingen alkohol, det blev ju ingen Helsingörsresa". Systembolaget brukar vanligtvis stänga vid den tiden men jag chansade eftersom det snackats om att de hade torsdagsöppet till 19:00. Rätt fick jag efter en sjuhelvetescykeltur ner till stan. Det blev sammanlagt 12 cider, två mousserade viner och ett rosévin, jag hoppas att det räcker hela helgen, haha! Nu sitter jag mest och gör ingenting. Är ensam hemma och gottar mig rejält med piroger och coca cola till "A guy thing". Såg den för flera år sedan men minns inte riktigt om den var bra eller dålig, så nu tog jag chansen igen. Senare blir det hyrfilm, BOBBY närmare bestämt. GÖTTMOS!

Inga kommentarer: