söndag 24 juni 2007

Slagsmål och en Smirnoff tack!

Igår var det som sagt meningen att jag skulle på en stor 20årsfest, men som vanligt med min otur fanns det ingen taxi ledig. Så det sket sig, rejält. Ringde Jens och det ord han satte på repeat var "KOOOOM". Jag gjorde allt i min makt men det verkade som om även de kompisar jag kunde tänka mig ställa upp som skjuts var dyngraka. Vi får festa snart Jens, bara så du vet! :D Det blev istället att vi stannade i Pobbes lägenhet och drack en del. Vi var väl en 13 stycken i hans tvåa, det vanliga gänget, och allt var precis som förr. Jag slogs med Andreas över hans ragg, jag nöp Pobbe som vanligt och klämde Emelie på brösten när vi diskuterade BHvadderingar. Knas! Denna kvällen hade jag unnat mig en och en annan Smirnoff, vilket var riktigt längesedan sist. Gick hem runt 01:30, dumpade Frida först som hade en dejt med Ulrik (toaletten). Sedan gick jag och Ola hemåt, när våra vägar skildes hade vi ett seriöst snack som pågick i över en timme, varefter jag kom hem runt 03:00. Somnade gjorde man runt 05:00 efter nudlar, mjölk och kanelbullar i en salig blandning. Nu ska jag skutta in i duschen.

Inga kommentarer: