tisdag 12 juni 2007

One week from now.


Nästa tisdag befinner jag mig i Stockholm för att skaka rumpan ordentligt. Justin Timberlake, prinsen av pop befinner sig då på Globens arena för att underhålla både kvinnor och män och låta de falla i åtrå till hans charm och ödmjukhet. Alla kvinnor vill vara med honom, och alla män vill vara honom! Egentligen undrar jag om min längtan liksom kapats av. När jag precis hade fått biljetterna i min hand svävade jag som på moln.. Men nu? Jag vet inte riktigt vad jag känner längre. Allting känns trubbigt när det borde vara sylvasst. Jag hoppas dock att han rockar min värld tio gånger om MINST, för det behöver jag nu, mer än någonsin!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, he will rock you.

Pearl sa...

en som redan sett konserten: Jaså? Vart såg du honom?

Anonym sa...

Han kommer glo på dig med sina hundvalpsögon hela konserten igenom. Sen kommer du sväva på moln resten av livet. YOU GO GIRL!

Klart vi får fika. Småstunder så är jag ledig hela veckan. Bara att sms:a. Vi gör ju de gratis. SÅ GUT! Fast du är den enda jag känner som har 3 *HAHAHAAAA*

Pearl sa...

Carolina: OF COURSE! ;D Haha, alla borde ha tre, världen vore en bättre plats då!

Anonym sa...

I will rock his ass of :P haha!

Pearl sa...

Lubna: Haha, han är min. ;D