onsdag 20 juni 2007

P!NK - exclusive

Okej. Idag är jag lite gladare än jag var igår. Även om både Expressen och Aftonbladet gav Justin Timberlake toppbetyg. Jag menar, han kommer säkert tillbaka. Och om han inte gör det.. då kommer jag till honom, ha! USA lockar ju en hel del med både det ena och det andra. En roadtrip dit inom ett par år tillsammans med vänner, det vore kalas! Som sagt, mitt humör är tjipp-tjipp-woho idag, vilket betyder glatt! Varför? Jo jag fick reda på tidigt imorse genom ett sms att jag vunnit fyra stycken biljetter till P!nks exklusiva spelning i Göteborg på tisdag.
Det ska bli riktigt jäkla great.. great great great :D Måste beställa tågbiljett upp snart. Shopping på dagen, och P!nk-spelning på kvällen. Woho'. Folk förvånas inte längre av mina vinster - och jag kan säga att jag blivit en gnutta bortskämd med min tur. Men och andra sidan.. tur i spel.. otur i kärlek. Som man säger.

2 kommentarer:

Olle sa...

åh, avundsjuka! jag visste inte ens om den spelningen! men jag kan briljera med att jag var på justin igår. och det var verkligen något av det bästa jag varit med om. otroligt.

Pearl sa...

Olle: Typiskt. Jag skulle dit, men det kom förhinder och vägrade gå ensam utan sovplats. Det ångrar jag nu. Det kommer väl fler gånger.