lördag 30 juni 2007

Ombytt(a roller)

Ombytt för tredje gången, och så ska det bli. Kjol och linne, najs! Luftigt. Nu har jag blivit tillsagd att skriva något snällt om Pobbe aka Robin, så då får jag väl se till att göra det annars blir inte min helg här nådig. Hej hej Robin, du är en riktig vän, fattar dock inte hur du orkar med mig eftersom jag jämt är aggressiv och allmänt jävlig mot dig. Men du vet nog någonstans innerst inne att det är ett sätt att visa min vänskap på (?)

Första cidern avklarad, detta går trögt, tack vare kramperna. Suck! Men nu ska jag på'it igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mjo hur kunde du gissa det ? får väl kosta på mig ett par dyrare med förhoppningsvis bättre kvalit´´ew !kramar

Pearl sa...

Julia: Jag har köpt exakt samma, bullshitkvalitet dock jävligt snygga.