onsdag 6 juni 2007

GÖTTMOS

Sverige, ni kan ju. Se på fan att det inte blev en skandalmatch denna gången och vi vann med 5-0 mot Island. Jag såg väl de första tio minuterna men sen tröttnade jag rätt fort. Grey's Anatomy och en god pastasallad kom emellan. Mat före träning låter... givande. Dock var det ju inte jag som sprang med grabbarna på plan. Det fick Ljungberg & co stå för. Nu håller jag min bror sällskap framför en film, Hotet inifrån med Kiefer Sutherland. Brorsan är en sucker för 24 och såklart hittade han en film med samme man. Jag småglor till och från men hänger inte riktigt med. Är mer sugen på Pirates 2, dock har jag inte lyckats koppla ihop min hemmabio ännu. Rackarns! Får kanske bli imorgon, efter bilkörningen? Nu ska jag kränga Ben&Jerrys och surpla coca cola, det räknas ju ändå som helg, och då får man allt passa på! Ha en fortsatt fin nationaldag allesammans, och grattis till Lubna som blivit faster!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pöhh, så sött :) Tack gumman

Anonym sa...

Jaaa. De visade biler från Skansen när Lundin presenterade honom. Åååh, vill tillbaka. Med en levande Povel vid pianot :D

Allt bra annars? Hoppas det går super med bilkörningen. Ge gaspedalerna och kopplingen vad den tål haha.

Skulle du tröttna på att köra så är du fortfarande välkommen den trettionde. Skulle vara asskoj :D

PUSS

Pearl sa...

Carolina: Kopplingen är inte min vän, så heller inte växlarna, they can go and f* themselves. HA! Men annars går det som på räls!