lördag 2 juni 2007

Födelsedagspartaj!

Igår var det partaj mitt ute i ingenstans hos Emma & Niklas. Födelsedagsfirande för Niklas, Johannes och Robin. Det blev kanske inte de mesta seriösa presenterna med badringar och singlar med bimbomusik, men det var en liten tanke bakom, typ. My boobs are OK blev en favorit hos killarna iallafall, hahaha! Sen blev det racing, ouh. Jag ville egentligen inte åka i beckmörker med en gammal volvo och fulla förare, men tillslut hamnade jag bredvid Frida och hon var helvild och kunde varken höger eller vänster. Tur att vi bara åkte runt på en åker, dock fanns det två stora dammar med fem meters djup så jag fick panik när hon glömde svänga och hoppade ut genom fönstret! Aldrig mer. Lite senare blev det bad i en bajla utanför huset, jag doppade fötterna och var nära att bränna sönder händerna genom att ta på skorstenen, pucko! Tur att killarna sa till mig i tid, jag fattade ju inte att det VAR EN skorsten. Kvällen slutade med att jag råkade slänga en halvfull PETflaska i huvudet på Pobbe (Robin), rätt i pannan. Jag skämdes som fan och fick höra om det i bilen på vägen hem. FÖRLÅT POBBE! Nu ska jag halvtitta på fotboll med min entustiastiska pappa.

Inga kommentarer: