måndag 25 juni 2007

Måla världen P!NK!

"Jag ska måla hela världen lilla mamma, lilla mamma jag ska måla den för dig" Imorgon bär det av mot Göteborg och kanske en av sommarens mest spännande konserter enligt mig. Jag ska se P!NK. I förra veckan vann jag en biljett till Trädgårn och på inbjudan stod det även att jag fick ta med tre vänner. Valet föll slutligen på Victoria, Emelie och Veronica och jag ser fram emot morgondagen. Många ville följa med men tyvärr kunde jag inte uppfylla allas önskan. Sedan vinsten har jag fått höra "Sara, du vinner alltid, alltid är det något". Kanske stämmer det, visst kan jag hålla med om att jag har en viss tur. Bara de senaste två åren har jag vunnit en mängd konsertbiljetter och annat krims krams. Men lycka kan inte mätas i ting. Som man säger, tur i spel, otur i kärlek. Sanningen ligger bakom orden.


Men för alla er som missar P!NK på turné, lovar jag att sammanställa en liten recension med bilder (om de inte knycker kameran, haha!). Med glädje ska jag bära mitt rosa MONKI-linne imorgon för att färga den trista vardagen och drömma mig bort en stund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var också där. Ska skriva och lägga in bilder på bloggen senare :) Hon var verkligen asgrym. SÅ mycket bättre än jag hade trott :D

Pearl sa...

Mikaela: Ja visst var hon? Störtskön brud. Verkligen!