tisdag 29 januari 2008

Att det ska ta en sån jävla tid!

Idag hängde jag på vårdcentralen. Och med hängde menar jag inte att jag var där för skojs skull, jag var där för att ta bort.. okej ni som är lättäcklade, håll för ögonen NU.. en leverfläck jag länge levt med. Och nu efter ingreppet mår jag bättre än någonsin. Fast där fanns ett irritationsmoment. Det tog så jävla lång tid att fixa. Jag skulle befinna mig på vårdcentralen vid 14:30, när de väl tog in mig i ett undersökningsrum 14:37 (ja, jag räknade) var jag lättad av att slippa all väntan. Men där trodde jag fel. Vid 15:17 (MINST!) kom äntligen läkaren dit och under de 45 minutrarna (typ) hann jag både bli fruktansvärt kissignödig OCH jag hann skaffa mig en rejäl huvudvärk. Bra där! Men nu är jag hemma, tre timmar senare (jag är seg med att blogga efter tider..) och är redo för ett rejält mål mat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag kommer ihåg när jag tog bort min första leverfläck. Jag hade mina ashöga platådojjor på mig och vägrade ta av dom HAHA. Så när jag skulle gå därifrån så haltade jag med den ena dojjan i handen och den andra på foten :)