fredag 4 januari 2008

"Jag känner mig lite kräkig.."

Jag hatar alla jävla sjukdomar som lägger sig som dammtussar i varje hörn av huset och vägrar att städas upp. I två veckor har jag gått runt som en jävla zombie och inte alls varit den där glada, energiska & sjukt positiva Sara som brukar finnas där under ytan. Både brorsan och mamma har fått en släng av influensan och snart är det väl min tur att åka på så jävla mycket däng. Jag hoppas bara den inte bryter ut innan måndag, för då äre' kört! Jag ska på halkkörning och det är en jävligt viktig bit på min väg mot körkortet.

Snackade med en sjukt najs kille från Malmö tidigare. Om jag varit mer frisk, mer pepp och definitivt mer Sara än jag är nu så hade jag absolut våldgästat staden, fast då hade den aldrig blivit sig lik efteråt. Haha!

Nu ska jag mixa ihop min specialare, pastasallad!

Inga kommentarer: