torsdag 3 januari 2008

Magnolia

Har faktiskt aldrig sett filmen så nu ska jag bänka mig framför TV:n och hoppas på det bästa : ) TomKat brukar ju vara slående i sina roller, likaså Julianne Moore..



Senare:
Vilken film, så jävla deprimerande, men så jävla bra. Om det inte vore för att jag ska upp så jävla tidigt imorgon så hade jag sett klart den. Får hyra den på Videomix under helgen för att se klart den sista timmen. Vilka skådespelarinsatser!


"we might be through with the past, but the past ain't through with us."

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Tame the cunt, respect the cock" Filmen är hur skön som helst! =P

Jens sa...

jag såg den med igår , hela filmen. Var skitnöjd fram tills typ sista halvtimmen...

Pearl sa...

Slusk: HAHA! En av Tompas vidrigaste roller!

Jens: Aaah, fast man borde väl ändå se klart den, visst?