måndag 14 januari 2008

Kick Off!

Imorgon tisdag sänder vi Studio Cocktail igen. Denna gången är det jag som kommer agera programledare (suck och stön!) och just i detta nu sitter jag och förbereder mig för fullt med att skriva ett manus. Temat är "Vetlanda just nu..". Kanske inte världens roligaste tema för de som bor utanför kommunen.. Men om ni vill skratta sådär elakt åt mig, eller kanske sådär gulligt med mig så kan ni ju alltid koppla upp er via internet och lyssna mellan 13:00-15:00. Puss!


6 kommentarer:

Anonym sa...

har du bruna ögon?

Anonym sa...

Ska försöka hinna med att lyssna =)

Kommer nog bli blandat elakt och gulligt skratt skulle jag tro.

MOha ha ha ha ha

Pearl sa...

Slusk: Nej de är röda..



Klart som fan de är bruna :P


Jimmy: Hann du? Det blev tokigt värre.

Anonym sa...

Haha.. jag läste röda om och om igen och fattade inte (kan man ha röda ögon tänkte jag) innan jag väl scrollade ner och såg att du jävlades med mig.. *s*

Anonym sa...

Jag lyssnade =)

Pearl sa...

Slusk: Såklart! :P

Maja: Aww, vad roligt :)