onsdag 9 januari 2008

Fit for fight!

Yes! Jag fick platsen i Stockholm & kompisen Lubna likaså. Det ska bli riktigt roligt att hänga i Stockholm under våren, speciellt nu också när jag slipper vara ensam. Kunde inte blivit bättre. Nu är nästa fråga, vart ska man ta vägen? Alltså, var ska man bo någonstans? Jag har tittat på andrahandslägenheter lite här och var men har ännu inte fått något svar. Någon som vet vart man kan leta? Håll tummarna att det här ska gå vägen! Woho. Nu ska jag hem och fira med en kopp te, sen ska vi spela innebandy. Jag måste bli fit tills nästa torsdag då skolan har friluftsdag på simhallen i närheten, gah! Jag ska suga in magen och ut med pattarna.. och droppa fem kilo.. MINST! That's my gooooooal (som Westlife skulle ha truddeluttat ut i någon jävla sång..).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart vi ska hänga på café!

petit bateau sa...

cute

Pearl sa...

M: Ja för fan :D

Petit Bateau: Thanks!