tisdag 22 januari 2008

I need painkillers

Det är officiellt. Min mage är på krigsstigen ännu en gång. Kramperna vägrar lägga sig ner och dö. Idag kastade jag in handduken än en gång då jag knappt orkade lyfta röven ur sängen. Jag missade radion vilket var jävligt tråkigt, jag som skulle agerat tekniker. Så nu tröstdricker jag Coca Cola och ser SATC. Inte för att det hjälper, mest av allt skulle jag vilja ha en jävla massa tabletter för att dämpa smärtan. Imorgon ska jag till farbror doktorn. Yippi-Kai-Yaj?

3 kommentarer:

Anonym sa...

sluta drick din förbannade cola! =P tycker knappt att du skriver om annat.

Är det en riktig dexter-doktor du ska till imorrn? *ler brett*

Anonym sa...

Du överlevde doktorsbesöket hoppas jag.. det har var ganska tyst ett par dagar från dig här nu ju =(

Pearl sa...

Slusk: Ja jag lever, men är grymt trött på det mesta just nu :P