fredag 4 januari 2008

Det är orimligt..

..som Kishti Tomita skulle säga. Jag fattar inte hur människor kan vara så omänskliga och gotta sig i andras olycka? Världen talar om Britney Spears och hennes skandaler. Men har ni tänkt på att om inte media varit henne hack-i-häl och analyserat varenda steg hon tog, kanske hon inte hade blivit den trasiga människan hon är idag? Jag hade också blivit ett nervvrak om jag hade kameror efter mig 24/7.

Jag hoppas att Britney kvicknar till och slår tillbaka med hull och hår mot media, för även hon är en människa av kött och blod, precis som alla vi andra. Misstagen gör henne, om inte annat, mer mänsklig i mina ögon. Go Britney! Och vad jag fått höra är att man ska behandla sina medmänniskor såsom man själv vill bli behandlad, det borde fler ta efter.

6 kommentarer:

Jens sa...

Fast mest skyldig är ändå hennes mamma Lynn. Medierna gör bara sitt jobb och ger läsarna vad de vill ha;)

Pearl sa...

Slusk: Jag funderar på att göra en video i samma stil som den snubben, HAHA!

Jens: Vill vi verkligen läsa om hennes tragiska liv? Jag tycker det är oerhört smärtsamt att läsa om det hon får vara med om!

Jens sa...

Nä,jag vill inte läsa om henne, men tidningarna hade nog inte skrivit om henne om det inte funnits intresse.

Pearl sa...

Jens: Det förstår väl jag också, dock tycker jag att de borde lämna henne ifred speciellt när det är så allvarligt som sjukhusvistelser. Har du inte sett bilderna? De tränger sig in i ambulansen! Skandal!

Anonym sa...

äh det är köparnas fel, de som köper bilderna och de som köper tidningarna.

ärlligt talat, skit i att klicka på länkar som handlar om sånt så slutar väl medierna skriva om det?

Pearl sa...

Tråkmåns: Man kan väl hoppas att det ligger något i det du säger!