tisdag 12 februari 2008

Choices

Efter att ha mailat vår redaktör om mina förhoppningar inför praktikperioden, vad jag tyckte om ung08, drömmar om framtiden, rädslor för verkligheten och mina intressen utanför fick jag det här som svar..

"God morgon och välkomna till ännu en dag på Ung08!

Jag vill tacka så mycket för era texter. De övertygar mig än mer att jag valde rätt praktikanter. Blir så klart väldigt varm inombords över alla era komplimanger rörande min arbetsplats. Det känns viktigt att vara just en inspirerande och hoppingivande kraft för unga människor som kommer hit, och det hoppas jag att vi kommer att fortsätta vara för er båda.

Jag ser fram emot fortsättningen på er praktik.

Varma hälsningar,
Elisabet"

Jag trivs som fisken i vattnet på min nya praktikplats. Tio veckor är alldeles för kort tid, det känner jag redan nu, men oj vad jag ska ta vara på tiden jag är här. Minne för livet? Kanske är det så..

Inga kommentarer: