lördag 9 februari 2008

Home sweet home

Nu är jag hemma i Stockholm och här för att stanna, i minst tio veckor framåt åtminstone. Vi kom upp vid 16:00-tiden och sen dess har vi haft fullt upp. Det har blivit fika på Waynes men även en stadig burgare på Max.. Vi har handlat frukost och åkt pendeltåg, och enligt Markoolio är vi alla losers (ååååka pendeltåg, jag är loser baby, jag har inget körkort). Om en stund ska jag packa upp väskorna som jag med ett jävla anamma fick upp till Stockholm tillslut efter en jäkla massa suckar och pustar! Strax även läggdags eftersom jag inte fått ro på flera dagar.

Ett tillägg bara. Jag har redan sett två kändisar. Jag och pappa brukar tävla om vem som sett flest (mest på skämt för att pappa och jag älskar att driva med varandra) och tänk då att jag ska stanna tio veckor till. Jag kommer lägga mig på förstaplatsen inom bara några dagar ;)

Celebrity Spotting

Dag ett: Josef Fares & Alice Bah

Inga kommentarer: