lördag 16 februari 2008

"Vi behöver olivolja.. och sojaaa"

Det blev ingen fika. Men däremot lite nyttig shopping. Jag köpte Toni&Guy schampo och balsam och Essie's nagellack och handkräm. Det var rosaskimrande nagellack, sjukt fint! Handkrämen doftar granatäpple och mango. Åh jag är så nöjd med mina inköp. Efter shoppingen på Åhlens City drog vi till Hemköp.

Är pälsmössa en hit? Det såg ut som hälften av alla som bar det gick med döda dvärgspetsar på huvudet - me don't like! Vid köttdisken såg jag ännu en med enorm pälsmössa och feta brillor, hon gick med en annan kvinna med mäktig basröst. Jag kände liksom igen dem, men kunde inte sätta fingret på var jag hade sett dem. Sen kom jag på det, som en blixt från klar himmel.

Om ni undrar över rubriken så är det Eva Dahlgren. Lubna tjuvlyssnade liksom lite och hon var sjukt lik!

Celebrity Spotting
Efva Attling & Eva Dahlgren

Inga kommentarer: