lördag 2 februari 2008

Just like a hangover

Det blev inget party igår. Nope, det var alldeles för lite folk som skulle ut så jag och Frida drog till Videomix och hyrde film istället. Vi köpte lösgodis, läsk, chips, dip och två hyrfilmer (The Messengers och Black Sheep) för sammanlagt.. hmm.. 250kr typ. Bara godiset gick på 73 spänn, haha! The Messengers var väl helt okej medan Black Sheep var helt sjukt jävla galen. Frida somnade! Idag är jag alldeles död i hela kroppen, som en mindre bakfylla.

Men ikväll ska vi nog bege oss ut, om vi nu kommer in på Kings Head eftersom det är 23års gräns. Annars är det bara att knata hemåt och sova, för imorgon ska jag upp till Holsbybrunn igen och packa klart det sista inför flytten. Hej Stockholm!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! jag fick hem black sheep i brevlådan igår och såg den idag. =P längtat så jävla länge efter den filmen. vad tyckte du?

Anonym sa...

Jag såg också The messangers igår och jag tyckte den var sjukt dålig. Obearbetad och spretig historia, för att inte tala om karaktärernas något schizofrena psyken och så vidare..

Angående Stocket; hur har det gått med boende? Och hur känns det att flytta från Holsby?

Pearl sa...

Slusk: Den var galen, såg inte ens klart den haha!

M: Jo, den var egentligen ingen höjdare, men jämfört med Black Sheep var den toppen, haha.

Vi hade boende, men fick veta idag att han valde några andra framför oss. Förklarar sen. Så är jävligt deppig. Det kommer kännas konstigt att flytta. Har flyttat hem alla saker till Hässleholm, det blir en jobbig tomhetskänsla.

Anonym sa...

Meh, varför inte det? den var ju skitkul =)

Pearl sa...

Slusk: Njae, smårolig emellanåt.