fredag 29 februari 2008

It's friday!

Sitter på kontoret. Gör egentligen ingenting viktigt. Har mest suttit och lallat med Elham, Per och Karin. Tidigare idag var jag på Lunarstorms kontor och testade GB:s glassnyheter som kommer ut nu på måndag. Mari hade bjudit in mig, vilket var sjukt snällt. Jag kan väl säga såhär.. Jag är egentligen ingen glassoholic.. inte om man jämför med min bror. Han är en riktig sucker för glass.

Vi testade åtta stycken glassar var, dock bara typ fyra tuggor på varje, annars hade jag fått rulla hem. Favoriterna minns jag knappt namnen på, men Cornetto Citron var en av dom. Magnums nya var också extremt goda. Så på måndag ska jag ut och kränga glass i vårsolen.

Men nu ska jag däremot mest ta det lugnt, handla mat inför helgen och kanske hitta ett hot plagg om det blir party imorgon. Ha en underbar fredag!

OBS (eller hur man nu säger...) Mari har tagit bilden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad var det för smak på Magnums nya då? Eller det får du kanske inte säga :P
Jag vill ju också tjuvsmaka!!!

Pearl sa...

Maja: Åh jag minns inte vad de heter med den ena var någon slags mjölkchokladaktig utsida av fina bönor, med vaniljglass inuti.

Den andra var choklad utanpå och chokladglass inuti smaksatt av både honung och kanel. Smakade typ pepparkaka och jul :) Skitgoda!

De kommer ut i butik på måndag!