torsdag 28 februari 2008

Me liiike.

High Five! Jag klarade teoriprovet igår. Nu har jag bara uppkörningen kvar. Dagen firades med att bege sig till Klustret och se Neverstore. Grymma grabbar! Funderar på om man skulle bege sig till Nalen i början av Mars för att se dom röja ordentligt. Gårdagens spelning var rätt kort, plus att den anordnades för gymnasiekids. Vi kom mest in för att vi känner Karin som är säkerhetsansvarig.

Idag är jag död. Kom hem vid två inatt och sov max fem timmar. Det är tufft av bo i Stockholm, det händer ju saker hela tiden. Haha!

Celebrity Spotting
Rikard Wolff

8 kommentarer:

Anonym sa...

Celebrity spotting:

Idol-Danny (numera Lets dance-Danny) i gallerian.
Fame factory-Mattias (Barbados-Mattias) på konsum i Gröndal.
Han köpte cig.

Pearl sa...

M: Danny ;P
Och Mattias.. äre' han med grått hår? Man hittar lättare Ö-kändisar än A-kändisar. HAHA!

Anonym sa...

Ja sannerligen.. Och förresten, stort GRATTIS till teoriprovet! Nu är det värsta över.

Pearl sa...

M: Tack Madde. Igår på kvällen var jag jävligt nära att ta fram boken och plugga.. sen kom jag på att, fan jag har ju redan gjort det och fått godkänt!

Anonym sa...

GRATTIS!!
Vad roligt!
Nu är det inte långt kvar tills du har körkortet i handen... Jag tyckte att uppskrivningen var svårare än uppkörningen.

Pearl sa...

Maja: Tack gumman. Nej, jag hoppas få tid över snart. För körningen är jag absolut inte lika nervös över som jag var med provet.

Anonym sa...

Celebrity spotting: Barbados-Mattias igen. Vi krockade i dörren på Gröndals it-café. Jag tror han bor här i mina krokar.

Pearl sa...

M: Haha, erkänn du stalkar honom!